Αθλητισμός και δημιουργική απασχόληση κατά τη διάρκεια της ημέρας στον ΑΣ Πανόραμα

Αθλητισμός και δημιουργική απασχόληση κατά τη διάρκεια της ημέρας στον ΑΣ Πανόραμα

ΩΡΑΡΙΟ

Το τμήμα ξεκινάει καθημερινά στις 8 το πρωί και ολοκληρώνεται στις 2 το μεσημέρι. Η ώρα προσέλευσης των παιδιών είναι 8:00-8:30.

ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ

Κίνητρό μας είναι το ενδιαφέρον των παιδιών να γνωρίσουν τον κόσμο. Γι’ αυτό έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές και πλούσιο σε ερεθίσματα περιβάλλον όπου εκεί εξερευνούν με τις αισθήσεις, δημιουργούν ιδέες και δομούν τη γνώση.

ΒΑΣΙΚΈΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

To ημερήσιο πρόγραμμα περιλαμβάνει εκπαιδευτικές δραστηριότητες οι οποίες εισάγουν τα μικρά παιδιά τόσο στον κόσμο της γλώσσας, των μαθηματικών, του περιβάλλοντος, όσο  και της δημιουργικής έκφρασης, της μουσικής, των εικαστικών, της δραματοποίησης αλλά και δραστηριότητες φυσικής αγωγής, ψυχοκινητικής και μουσικοκινητικής αγωγής

Ειδικότερα:

Γλώσσα: Τα παιδιά μέσα από ποικίλες δραστηριότητες ενθαρρύνονται ώστε να βελτιώνουν και να εμπλουτίζουν τον προφορικό τους λόγο, να διηγούνται, να περιγράφουν, να συμμετέχουν σε συζητήσεις, να χρησιμοποιούν στοιχειώδη επιχειρηματολογία, να κοινωνικοποιούνται

Μαθηματικά: Μέσα από ενδιαφέρουσες δραστηριότητες τα παιδιά μαθαίνουν να εφαρμόζουν τα μαθηματικά στην καθημερινή τους πρακτική μέσα από διαδικασίες παρατήρησης και περιγραφής, σύγκρισης, ταξινόμησης, αντιστοίχισης, σειροθέτησης και άλλων ώστε να διατυπώνουν απορίες και να θέτουν προβλήματα, να οδηγούνται σε συμπεράσματα, να οικοδομούν σταδιακά την έννοια των αριθμών, αλλά και να εκτελούν απλές μαθηματικές πράξεις, να μετρούν χρησιμοποιώντας αυθαίρετες μονάδες μέτρησης, να εμπλουτίζουν τη γλώσσα με μαθηματικές λέξεις, να αναγνωρίζουν και να ονομάζουν απλά ευθύγραμμα σχήματα..

Ανθρωπογενές και φυσικό περιβάλλον: Δίνονται ποικίλες ευκαιρίες στα παιδιά ώστε να ανακαλύψουν μεταξύ άλλων, την αξία της συνεργασίας και της από κοινού ανακάλυψης, να συνειδητοποιούν τη μοναδικότητά τους, να εντοπίζουν τις ομοιότητες και διαφορές τους με τους άλλους και να τις σέβονται, να αναπτύσσουν συναισθήματα αγάπης και αδελφοσύνης για όλα τα πλάσματα της γης, να αποκτούν θετικές στάσεις και συμπεριφοράς για το περιβάλλον, να γνωρίσουν τους ζωικούς και φυτικούς οργανισμούς, να γνωρίσουν απλές μηχανές και εφευρέσεις…

Εικαστικά: Σε ένα κατάλληλα οργανωμένο και ελκυστικό περιβάλλον τα παιδιά προσπαθούν να ερμηνεύσουν το περιβάλλον τους χρησιμοποιώντας ποικίλα υλικά, πειραματίζονται με χρώματα, επινοούν διάφορες τεχνικές για να σχεδιάσουν και να ζωγραφίσουν, χρησιμοποιούν τη φαντασία τους, γίνονται δημιουργικά..

Δραματική τέχνη: Μέσα σε ένα κατάλληλα οργανωμένο χώρο και σε κλίμα ασφάλειας, αποδοχής και εμπιστοσύνης τα παιδιά ενθαρρύνονται ώστε να εκφράζονται με το ελεύθερο δραματικό παιχνίδι, να γνωρίζουν τον εαυτό τους και τον κόσμο, να εκφράζονται με το δημιουργικό δράμα, να καλλιεργούν την επικοινωνία, να εκφράζονται με τον αυτοσχεδιασμό και τη μίμηση..

Φυσική αγωγή: Μέσα από κατάλληλα διαμορφωμένες δραστηριότητες, δίνονται ευκαιρίες στα παιδιά ώστε να αναπτύσσουν δυναμικά την κινητικότητά τους, τη σωματική τους δραστηριότητα, να προάγουν την υγεία τους, να αποδέχονται την τήρηση κανόνων ασφαλείας, να αναπτύσσουν σταδιακά θετικές στάσεις για συνεργασία και αλληλοαποδοχή και υποστήριξη..

Μουσικοκινητική αγωγή: Tα παιδιά βιώνουν μέσα από το σώμα και την κίνησή του, τους νόμους της μουσικής, του λόγου, του χώρου. Έρχονται σε επαφή µε βασικές αρχές (ρυθµός, µελωδία, τραγούδι, κίνηση, χορός), µε πολύ ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο. Ο συνδυασμός της μουσικής και της κίνησης προσφέρει στα παιδιά τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τις εμπειρίες τους έτσι ώστε να αναπτυχθούν σωματικά, γνωστικά και συναισθηματικά. Ταυτόχρονα, αναπτύσσουν το αίσθημα συνεργασίας και τη δημιουργικότητά τους.

ΦΟΡΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
 

Αφήστε μια απάντηση

ΚΛΕΙΣΙΜΟ